|
Post by Rain on Jul 17, 2010 11:24:09 GMT -5
Bienvenue à l'île polaire de salle de chat multi français! Mon nom est la pluie, je suis le chef de l'océan de la bande et le créateur de ce site. Je suis tellement heureux que tout le monde aime ici ce! Je tiens à remercier de gel pour me donner cette idée et j'espère que tout le monde s'amuse ici! A bientôt!
((Welcome to Polar Island's multi chat French room! My name is Rain, I am the leader of Ocean Band and the creator of this website. I am so pleased that everyone here enjoys this! I want to thank Frost for giving me this idea and I hope everyone has fun in here! See you soon!))
|
|
Icee
Snow Band Chick
[M:-1000]
When the ice falls, where does it go? That's right, into the snow.
|
Post by Icee on Jul 18, 2010 11:53:56 GMT -5
Bonjour Mademoiselle Rain! J'aime salle de cha multi francias! Je m'appelle Icee, je ne suis pas le chef de l'ocean de la bande. Oui oui! Au revoir!
((Hello Miss Rain! I like the multi chat French room! My name is Icee, I'm not the leader of Ocean Band. Yes yes! Goodbye!))
|
|
|
Post by Rain on Jul 25, 2010 11:24:04 GMT -5
Bonne Icee! Je suis heureux que vous apprécierez cette idée! S'il vous plaît merci de gel pour cette suggestion merveilleux. J'espère que tout le monde est en s'amusant!
((Good Icee! I am glad you enjoy this idea! Please thank Frost for this wonderful suggestion. I hope everyone is having fun!))
|
|
|
Post by Driftèe on Aug 25, 2010 11:24:14 GMT -5
Oui oui! Je suis tres fatigue. A vous? Je paleir (<~ fail) English. Aurvour!
((Yes yes! I am very tired? You? I speak English. Goodbye!))
((random I know))
|
|
|
Post by Rain on Sept 1, 2010 16:23:38 GMT -5
Oui oui Mademoiselle Driftee! J'aime l'eau et la glacé!!!
((Yes yes Miss Driftee! I like water and ice cream!!!))
((See Drifty, everyone can be random! XD))
|
|